آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کرمان (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه شهردار مشهد: مدیریت شهری از ابتدا پای کار انتخابات بوده است | شهرداران مناطق به عنوان مسئولان حوزه‌های انتخابیه فعالیت دارند + فیلم فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا: هیچ مورد سوءامنیتی در مرز‌های شرقی کشور نبوده و متصور هم نیست اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۴ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی رأی خود را به صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) انفجار یک خودروی بمب‌گذاری‌شده در شمال تل‌آویو (۸ تیر ۱۴۰۳) بازدید استاندار خراسان‌رضوی از اتاق وضعیت مشهد | آرای خراسان‌رضوی تاکنون نمایانگر مشارکت بالاست + فیلم پخش‌زنده شبکه خبر و پوشش کامل اخبار انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ + تماشای آنلاین اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: میزان مشارکت و اقبال مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، از انتخابات مجلس بیشتر است + فیلم کد نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری چند است؟ (۸ تیر ۱۴۰۳) ویدئو | فیلم کامل حضور رهبر معظم انقلاب در شعبه اخذ رأی چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان همدان (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه محسنی‌اژه‌ای در حرم شاه‌عبدالعظیم(ع)، رأی خود را به صندوق انداخت + فیلم مخبر: وزارت کشور عملکرد خوبی در این انتخابات داشته است + فیلم استاندار خراسان‌رضوی: رأی مردم، تعیین سرنوشت به دست خودشان است کدام آرا در انتخابات ریاست‌جمهوری، باطله محسوب می‌شوند؟ هاشمی در جماران: امیدوارم هرچه به‌صلاح مردم ایران است، از صندوق‌های رأی بیرون آید + فیلم آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شیراز (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه
سرخط خبرها

نخست‌وزیر انگلیس: وضعیت غزه هولناک است | از طرح آمریکا برای آتش‌بس حمایت می‌کنیم

  • کد خبر: ۲۳۲۰۴۱
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
نخست‌وزیر انگلیس: وضعیت غزه هولناک است | از طرح آمریکا برای آتش‌بس حمایت می‌کنیم
نخست‌وزیر انگلیس گفت کشورش از طرح سه‌مرحله‌ای اعلام‌شده از سوی آمریکا برای آتش‌‌بس در نوار غزه، قویاً حمایت می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس سه‌شنبه گفت این کشور به همراه متحدانش از توافق آتش‌بس غزه که از سوی آمریکا اعلام شده است، برای «پایان‌دادن فوری به خصومت‌ها» قویاً حمایت می‌کند.

خبرگزاری آناتولی در این باره گزارش داد: سوناک این اظهارات را در یک مناظره انتخاباتی با «کر استارمر» رهبر حزب کارگر و پیش از انتخابات سراسری ۴ ژوئیه در انگلیس مطرح کرد. هر دو سیاست‌مدار در زمینه غزه هم‌نظر بودند.

استارمر گفت: وضعیت نوار غزه «غیرقابل‌تحمل» است و «فوراً» به یک آتش‌بس نیاز است.

او افزود: اول از همه، ما باید اسرا را خارج کنیم. آن‌ها مدت زیادی است که زندانی هستند. نگران وضعیتی هستم که آن‌ها در آن قرار دارند. ما سخت به کمک‌های انسانی در غزه نیاز داریم. وضعیت فاجعه‌بار است.

استارمر تاکید کرد: ما باید راهی برای یک راهکار بادوام بیابیم که باید راهکاری «۲دولتی» باشد.

ریشی سوناک هم وضعیت غزه را «هولناک» توصیف کرد.

او با حمایت از طرح «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا برای آتش‌بس در نوار غزه گفت انگلیس از طرحی برای پایان دادن فوری به درگیری‌ها، آزادی اسرا، کمک‌رسانی بیشتر و پیش‌رفتن به سمت یک راهکار «۲دولتی» حمایت می‌کند.

جمعه گذشته، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به حماس طرح سه‌مرحله‌ای جدیدی پیشنهاد کرده که دربردارنده نقشه راهی برای پایان‌دادن به درگیری‌ها در نوار غزه و آزادی اسراست.

اولین مرحله شامل آتش‌بس کلی، خروج نظامیان رژیم اشغالگر از تمامی مناطق مسکونی و آزادی برخی اسرا در نزد حماس، از جمله سالخوردگان، مجروحان و زنان و آزادی زندانیان فلسطینی است.

مرحله دوم آن شامل متوقف شدن نامحدود درگیری‌ها در ازای آزادی بقیه اسرا است. مرحله سوم نیز در بر دارنده برنامه‌ای برای آغاز بازسازی غزه جنگ‌زده است که طبق گزارش سازمان ملل، ۶۰ درصد زیرساخت‌های حیاتی آن بر اثر حملات کورکورانه رژیم صهیونیستی ویران شده است.

در جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه از هفتم اکتبر تاکنون، بیش از ۳۶ هزار نفر از فلسطینیان بر اثر یورش‌های زمینی و هوایی صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->